IKLAN

UPDATE: Assalamualaikum, selamat singgah ke blog saya, diari pagi, blog yang baru dan segar lagi, saya amat berbesar jika anda sudi share entri saya di facebook anda, TQ dan terus support ;)

Friday, October 22, 2010

Hari Kelimabelas : 5 TIPS Bagaimana Mengorat Bakal Pakwe atau Makwe Korang


Perhh... entri bukan main sodapp lagi, bagaimana mengorat bakal pakwe atau makwe korang? Hehehe.. sebenarnya kalau nak mengorat ni ada yang susah dan ada yang senang, ada yang dapat dan ada yang dapat penampor... hehehe.. jom ikut tips dan cadangan aku bagaimana nak mengorat bakal pakwe atau makwe korang!

TIPS 1 - KEYAKINAN
Sebelum nak mengorat tu, hiasilah diri korang dulu dengan..keyakinan. Kalau lah takde benda ni, memang mustahil nak mengoratlah. Percayalah cakap aku. Ya, perlu ada keyakinan diri, macam mood jugaklah.. nak mengorat kena ada mood, bila ada mood, keyakinan korang memang ada umph!

TIPS 2 - KEBERSIHAN
Berpakain biarlah kemas, biar bakal korang tu menilai korang sebersih-bersih nya, macam makanan yang sedap, kalau sedap mesti dia nak punya.. hehe.. tidak pada berpakaian kotor, seeloknya mengorat biar berpakaian bersih sebab dari segi penampilan korang, ada peratus korang berjaya! Kalau korang mesti nak orang mengorat korang tu bersih, suci, murni..XD

TIPS 3 -BAU
Sebelum ngorat tu, sembur minyak wangi! Ini salah satu sebab kejaayan mengorat korang, biar wangi takpa, bila korang mengayat tu si awek atau teruna tu bleh terpukau 100% sebab mengikut fakta yang aku selidik, minyak wangi berkesan untuk membuatkan seseorang terlayan dengan sendirinya.. betul.. tak percaya? try!
dan mandilah dulu sebelum korang dimandikan..hehe seram sejuk pulak.hehee.. biar diri kita bersih dan apabila kita pun bersih, kita akan dapat keyakinan. Semua tindak tanduk kita, dari percakapan, mimik muka, akan lebih terserlah ;)


TIPS 4 - SIASAT
Tips ini aku tak tahu nak letak yang mana dulu, tapi oklah kot letak yang ke-4.. sebelum korang nak ayat dia untuk dijadikan bakal pakwe/makwe korang, mesti siasat dulu, manatahu bini/suami orang, balak/malak orang dan lain-lain lah.. akibatnya kalah tersilap ngorat, contohnya.. korang mengorat time dia tengah berjalan dengan abang tough mana ntah.. habislah korang..zzz...

TIPS 5 - CARI MUDA
Nak mengorat? Buat lelaki carilah yang muda dari korang, ni tips berguna sangat. kalau cari yang muda, dia akan anggap korang lebih pengalaman, lebih tahu, pastu ni la satu kelebihan yang korang dapat sama, leh bantu dia dengan pengalaman korang tu.. faham tak? begitu lah sebaliknya bagi perempuan..

Itu saja yang aku dapat kepilkkan di blog ini, nanti ada tips aku letak lagi ya! Kalau mengorat tu dah berjaya dan dapat, maksudnya dah boleh bercinta dah, lepas tu jangan lah main-mainkan si dia ye! lepas mengorat. bercinta pastu putus, yang tu kalau boleh taknak, cari yang betul-betul leh buat bini atau suami, kalau sekadar suka-suka pun boleh, itu hak korang, yang penting kita perlu sama jaga hati orang lain jugak.. sebab kita manusia dan bukan apa.. kesian lah kan, benda ni tak patut berlaku pada sesiapapun, kalau kita sendiri pun tak nak.. fikir fikirkanlah.. bercinta boleh tapi jaga batas-batas pergaulan ye!  hehe... XD

2 comments:

  1. hana, berkesan tu bergantung juga pada nasib lar. Kadang-kadang kita dah berusaha dan memang terbaik, tapi nasib tak sebelahi kita, maknanya ada hikmah sebaliknya lah..kalau nak cuba, boleh.. tapi xjadi jangan salah aku plak. huhu..=p p p

    ReplyDelete