IKLAN

UPDATE: Assalamualaikum, selamat singgah ke blog saya, diari pagi, blog yang baru dan segar lagi, saya amat berbesar jika anda sudi share entri saya di facebook anda, TQ dan terus support ;)

Thursday, October 21, 2010

Hari Keempatbelas : Sembang kosong..


Jam menunjukkan dah pukul 9.20 malam sekarang, hari ini aku lewat mengupdate blog, aku sibuk dengan rutin harian aku, apapun aku harap aku dapat maintain berblog setiap hari, dengan satu entri tiap hari, insyaAllah...

Ada banyak lagi aku nak buat dari sekarang, aku dalam kumpul duit nak beli PC baru, yang lebih up to date. Boleh main game best-best, design gambar, macam-macam lagi kalau ada pc yang high spec ;)

Buat info korang, hobi aku di waktu aku boring depan pc, aku akan main game. Ya.. main game. Korang aku tengok suka main game cam dlm facebook tu, ala-ala bukak cafe tu.. hehe. Ada yang main game online, bergenre mmorpg, game PS3,PS2,PS, WII dan lain-lain lagi..

Game yang aku minat dari dulu hingga sekarang ialah FIFA ONLINE 2 yang berpusat di asia, game lain pula macam Ro pun layan lagi,.. sebab mengimbas kenangan aku main ro dulu.. sekarang dah ada job terbaru, siapa yang minat boleh lar main, percuma aja. korang leh search di google. ragnarok online..  Korang boleh cuba..

Fikiran aku sebenarnya kosong hari ini, tengok tajuk entri mesti korang dah tau. hehe.. bermacam-macam lagi bermain di fikiran aku, tentang kehidupan aku.. selamat malam dan jumpa lagi lain entri..

No comments:

Post a Comment