IKLAN

UPDATE: Assalamualaikum, selamat singgah ke blog saya, diari pagi, blog yang baru dan segar lagi, saya amat berbesar jika anda sudi share entri saya di facebook anda, TQ dan terus support ;)

Monday, October 18, 2010

Hari Keduabelas : Teringat Kawan Lama dan Blogger Sepenuh Masa


Amacam, best tak tajuk entri yang baru aku letak ni? ;) sebenarnya manusia kadang-kadang terlupa pada kawan-kawan lama dorang.. bila teringat kisah-kisah yang lama..barulah nak contact dorang.. yang tak best bila kawan dan lost contact ..sedih juga kan..tapi takpe, ada jodoh, ada rezeki, jumpa lar kawan tu.. siapa tahu melalui facebook, berblog ini ke.. mudah-mudahan... ;) banyak lagi aku nak cerita, tapi aku waktu kerja sekarang, kalau free lagi, aku akan coretkan lagi entri tentang kawan ye!

Ok, sekarang dah masuk 10.08 pagi, aku berada di ofis di waktu ini, sempat berblog.. aku ingat nak jadi fulltime blogger lar pulak.. tapi memandangkan aku tiada pendapatan langsung dari blog jadi aku simpan dulu niat aku tu.. pada sesiapa nak blogger fulltime yang mana berblognya dapat menjana wang secara pasif, lebih dari gaji korang atau rezeki tiap bulan sememangnya buat korang tersenyum..boleh la buat fulltime.. tapi rasa-rasanya memang ada yang buat fulltime sebab dah ada income bulan-bulan..jadi boss sendiri lah ;) tahniah buat dorang dan selamat maju jaya!

Manakala yang belum lagi tu, cuba dan terus mencuba.. macam ada satu lagu tu liriknya begini " ku cuba.. dan terus mencubaa..." hehe.. aku pun dah berniat nak jadi fulltime blogger, harap-harap berjaya sebelum aku kahwin nanti.. apa kes sebut kahwin ni..haha.. entah lah sesaje je..

Target aku untuk setahun dari sekarang, aku nak jadi aktif dalam berblog.. aku juga ingin mengambil pengalaman sekali pun sudah cukup dengan menjana wang di internet.. isnyaAllah.. hari tu pasti akan datang. YA! Kita kena bersemangat, jangan putus asa! Kalau kita berblog dengan duit, kita kena rajin mengupdate blog dan secara automatik update diri kita sendiri..

Pesanan dari aku, Kita berblog untuk mencari rezeki dan berkawan, berbloglah dengan seikhlas hati dan bantulah sesama, antara satu dan lain iaitu kita..semoga kita semua mendapat rezeki bersama dan maju ke depan bersama.. salam rabu dari aku. Zoolblogger... ;)

No comments:

Post a Comment