IKLAN

UPDATE: Assalamualaikum, selamat singgah ke blog saya, diari pagi, blog yang baru dan segar lagi, saya amat berbesar jika anda sudi share entri saya di facebook anda, TQ dan terus support ;)

Sunday, October 17, 2010

Hari Kesepuluh : Waktu sekarang dah 11.01 PM

Hari ni amat lewat aku mengupdate blog, aku letih, mengantok, penat, seharian di rumah kemas apa yang patut, bersukan main bola..dan aku masih belum tangkap gambar PC aku, sebabnya aku nak jual pc aku untuk guna duit tu beli pc baru.. sekarang ni pc dah upgrade dari 5 tahun lepas..  lagipun aku nak guna untuk kerja aku... nanti aku nak jual pc aku di mudah.com tapi belum laksanakan lagi..zzz  =.=

aku harap semoga korang enjoy hidup korang dan bersederhana dalam kehidupan,..oklah, takat ini dulu post kali ni.. esok aku update plak..zzz....

No comments:

Post a Comment